JENNIFER LAWRENCE

 
 
Jennifer Lawrence är inte rädd för att vara sig själv och att driva med hollywoods sjuka utseendefixering. 
 Hon vågar vara flamsig och högljudd, dra skämt och göra bort sig. Samtidigt är hon otroligt talangfull och ambitiös, high five för en oscar vid 22 års ålder!!! Hon är jordnära och smart och rolig, och hon vägrar påverkas av andras kritik kring hennes utseende. 
 
 
“Not to sound rude, but [acting] is stupid,” Lawrence says. “Everybody’s like, ‘How can you remain with a level head?’ And I’m like, ‘Why would I ever get cocky? I’m not saving anybody’s life. There are doctors who save lives and firemen who run into burning buildings. I’m making movies. It’s stupid.’”
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amy

Hej! Jag läste din kommentar på Fridas blogg, vardagsbrus. Du var den enda som la mina åsikter i en väl formulerad text och nu vill jag bara att du ska veta att jag även kommer följa din blogg framöver. du har en mycket uppskattad persona!

Svar: Tack så otroligt mycket!! Blev så glad av din kommentar! Och välkommen!
girlpowerclash.blogg.se

2013-08-15 @ 16:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0