LAVATRÖJAN

Hanna inspirerade mig att klorbleka nånting, och jag hittade en svart, lite tjockare tröja som jag köpt på second hand för länge sen och aldrig använt. Jag tänkte göra gråvita fläckar, men när jag hällde på klorin så blev fläckarna jätteröda?? Jag ba whaaat?????????? Hur???
Först var det skitfult men jag lät det bara ligga några timmar och då blev fläckarna mer orangea och ljusa i mitten. När jag hade tvättat den såg den ut såhär:
 
 
 
Tycker det ser precis ut som glödande kol eller lava eller storstäder när man tittar ner på dem från ett flygplan på natten. NÖJD!!!!!!!!!!!
/Edith

Kommentarer
Postat av: felicia

Omg vad snyyyygg!!!!

Svar: tack!!!!
girlpowerclash.blogg.se

2013-08-12 @ 13:39:46
Postat av: eliiiiiiin

damn gurl! ascool!!!

Svar: tack!!!
girlpowerclash.blogg.se

2013-08-12 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0